مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

امروز دانشگاه چه خبر بود؟

سلام...

 

ایشا الله که هر جا هستید خوب باشید و پنچر نباشید... 

 

 

اول از همه بگم که خیلی خوشحالم که  

 

 

خوابالوی من مثل همیشه همه چیز رو فراموش کرد و دوباره باهام خوبی شد 

 

 

دوم  هم اینکه امروز فقط یه اتفاق جالب افتاد...اونم این بود که وسط کلاس مسعود و 

 

 سحر اومدن  

 

 

تو کلاس(همونا که گفته بودم تازه عقد کردن!بابا همکلاسیامون!)

 

دقیقا با همین حالت...  ما هم که بی جنبه...اینقدر نگاشون کردیم تا از لابلای صندلی ها رد  

 

 

شدن تا رفتند ته کلاس جفت هم نشستند...

 

 

فکر کن!سحر  موها بلوند کرده...ابروها کشیده بالا...

 

 وای من چقدر خاله زنکم... 

  

 

سحر جان عزیزم یه وقت گذرت به وبلاگ من افتاد من رو حلال کن...خدایی خوشگل  

 

شدی

 

 خلاصه واسه این دوستامونم آرزوی خوشبختی میکنم    

 

 

این شعرم به افتخار شما...عروس چقدر قشنگه ایشالله مبارکش باد... 

 

اینا هم  که شعر رو خوندن گروه خاکشناسین...نظامی و نجفی و بروبچز 

 

 

 

تا بعد...

نظرات 4 + ارسال نظر
شنبلیله بانووووووو یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ

انقده خوشم میاد ازین سوژه ها که نگو

حشمت یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ http://smsbaroon.blogsky.com/1388/07/01/post-52/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

XIVAGO یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

دنیای تو پر از نور
دنیای من یه کف دست روی سقف سرد یک گور

فرناز دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.nanazi88.blogfa.com

سلام گلم ممنون از حضورت خیلی سوژه خوبههههههههههه نه
موفق و خوشبخت و سربلند و عاشق خندان وووووووووووو هرچی دوست داری باشیییییییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسس
بای

فدات بشم عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد