مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

اگه بدونید امروز چه خبرا بود...

سلام بچه ها...

 

 

امروز  متاسفانه خیلی روز گندی بود... 

 

 صبح خوابالو رو ساعت 8 بیدار کردم...اونوقت خودم خواب 

 

 موندم تا 9 

 خوابیدم     یهو بیدار شدم دیدم ساعت 9:10 شده و من  

 

ساعت 10 کلاس دارم 

 

 مثل برق از جا پریدم...تند تند برو دست و صورت بشور و مانتو  

 

بپوشو...حالا تو این گیرو دار سمانه 

 

 هم هی sms میده میگه تو بیا 7تیر با هم بریم...یه دست  

 

موبایل یه دستم تو کشوی لباسا  دنبال یه لنگه دیگه جورابم....ازونورم قاطی     چون  

 

میدونستم استاده امروز خیلی نکبته...همون  

 نظامی خاک بر سر که قبلا گفته بودم....  

 

 عمه هم که 2روز مهمون ماست...بنده خدا گیر 3 پیچ که بیا  

 

صبحونه بخور برو..گفتم عمه جان  

  

جون تو خیلی دیرم شده ولمون کن...    مامان هم گیر که 

 

 گشنه نمونی...تند نری...مواظب 

 

 باش...صدقه بده....

  

خلاصه تا از در خونه بیام بیرون 7 خان رو پشت سر گذاشتم.... 

 

 آقا و خانمی که شما باشید...من و سمان رسیدیم  

 

دانشگاه...بدو بدو تا در کلاس رفتیم... 

 

 

در کلاس  باز بود و بچه ها مشغول نوشتن...به سمان گفتم کارمون تمومه...الان قهوه ای مون میکنه.... 

 

 

همین طورم شد...2تا در زدم رفتیم جلو در گفتم:استاد میشه  

 

بیایم تو؟ 

 

همه کلاس سکوت ما رو نگاه میکردن....با یه لحن بد و خیلی 

 

 عصبانی گفت:کلاس شروع شده الان میان؟ 

 

حالا 4 دقیقه گذشته بودا....گفتم:استاد ساعت 10:03...داد  

 

زد جلو همه گفت:توضیح نده واسه 

 

 من...ساعت 10:08..دروغم نگو...برو بشین جزوتو باز کن وقت کلاسم نگیر.... 

 

حالا فکر کنید همه اینارو با داد و هوار و با یه لحن بد  

 

میگفت...خلاصه ما رفتیم نشستیم تا کلاس 

 

 تموم شد...بماند که از قبل هم بچه ها دل پری ازش داشتند و 

 

 درس دادنم که بلد نیست و هی  

 

 مارو به گله تشبیه میکنه نکبت..... 

 

 با سالی و سمیه و شیما و سمانه رفتیم دفتر آقای نجفی(که 

 

 خدا حفظش کنه)... 

 

شکایت نظامی رو کردیم...اونم گفت باید یه نامه تنظیم کنیم و 

 

 بدیم به رییس کل دانشگاه.... 

 

تازه آقای نجفی به سالی گفته که نظامی سر پیری(90 سال)  

 

زن اولش رو طلاق داده و زن جوون 

  گرفته.....به قول سمانه مرتیکه هیز.... 

 

 بعد این اعصاب خوردیا یه زنگ زدم به خوابالو...که دیدم  خوابالو 

 

 هم پنچره...حدود 300 تومن از 

 

 جنساشون شکسته بود حسابی حالش گرفته شده بود...اما  

 

همیشه روحیه خوابالو از من  

 

 بهتره.....اون کنار میاد با اتفاقا هرچند حالش گرفته میشه...اما  

 

من نمیتونم...بیشتر از خوابالو 

 

 حرص میخورم.... 

 

 

با خوابالو خدافظی کردم و با بچه ها رفتیم ناهار...جاتون خالی  

 

قرمه سبزی بود...بعدشم رفتیم 

 

 نمازخونه و بعد اونم با بچه ها و به همراه اکی(اکرم) دوست  

 

سالی و شیما رفتیم ابمیوه و  

 

بستنی زدیم به بدن(از غصه ی زیاد)  

 

  رفتیم پشت در کلاس وایسادیم تا کلاس بعدیمون شروع 

 

 شه....حالا همه به دیوار کلاسی تکیه 

 

 دادن که نظامی داره درس میده...این اکی هم هی با 

 

 انگشتاش رو دیوار ضرب  

 

میگرفت...چشتون  روز بد نبینه... 

 

نظامی با عصبانیت از کلاس اومد بیرون و چون من به در نزدیکتر 

 بودم(از شانس خوبم!) توپید به من... که اینجا کلاسه 

 

 ها ...عروسیه مگه داری ضرب  

 

میگیری...آقا  

 

منم که سگ بودم و از صبح زمینه داشتم...چنان داد زدم سر 

 

 نظامی گفتم:من نبودم...یعنی 

 چی؟آقای نظامی لطف کنید اول مطمعن شید بعد بگید...   

 

یه چشم غره هم بهش رفتم و پشت 

 

 کردم بهش و رفتم...سمانه میگفت دمت گرم مدی...خوب  

 

حالش رو گرفتی...حالا با لحن بد مثل   

 

 خودش بهش گفتم...اونم گفت من شما رو دیدم اینجا...منم  

 

پشتم رو کردم رفتم.... 

 

رفتیم سر کلاس که مسعود و نامزدش سحر اومدن تو کلاس... 

 

  حالا همه بچه ها از جمله سالی  دست میزدن...یه سر میگفتند...شیرینی شیرینی...   خوشم اومد مسعود به روی مبارک هم 

 

 نیاورد  

 

 بعد کلاس هم که همه خسته و کوفته و با سر درد و عصبانیت 

 

 راهی منزل شدیم و تو همین  

  

لحظه من دارم از سردرد میمیرم... 

 

 

خلاصه روز مزخرفی بود.... 

  

تا بعد... 

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://rizemizeh.blogfa.com

سلام .. خوبی ؟ مرسی اومدی وبلاگم
لینکت کردم .. یجورایی با این مشکلاتمون داریم کنار میایم

خواهش...خدا بزرگه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ http://fond.blogsky.com

چه روزه باهالی پشت سر گزاشتی ... خدا صبرت بده با این استادت ... راستی وبلاگت قشنگ شده .. تبریک.. بای

مرسی...آره واقعا...دعا کنید این نظامی از کار بر کنار شه ما راحت بشیم

فرناز سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.nanazi88.blogfa.com

سلام خانمی موفق باشی گلم
برا لب تاپ برو به این ادرس همه مدلش هست
www.locopoc.com

مرسی فرناز جون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://http://emarat.blogsky.com/

ای بابا یه سوسکی عقربی ماری بندازین به جون نظامی حال کنم ایششش.به وب منم سر بزن

اینم فکر خوبیه ها...زنبور بندازیم تو شلوارش

ناری سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

اره زنبورم خوبه اما نیشش کم اثره

شنبلیله بانوووووووووو چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://dogme.bloga.com

منم یه استاد همینجوری داشتم.دو جلسه رفتم و بی خیال شدم.از برخوردش ناراحت شده بودم.نرفتم که حذف کنه.روز اخر دیدم اسمم رو قاطی حذفیا رد نکرده.اخه فقط ۲جلسه باهم برخورد داشتیم و من بی خیال شده بود.رفتم گفتم چرا حذفم نکردین؟اموزش موقع واحد ارائه دادن اذیت میکنه.گفت برو امتحان بده.از عظت نفست خوشم اومد.دلم نیومد.اممحان دادم و قبولم شدم:)
اما خیلی برخوردش عاقلانه تر شد.نه فقط با منا.با همه.هر چند منم نباید زود جا میزدم:)

شنبلیله جون این یکی عتیقست..با این چیزا آدم نمیشه

مجتبی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://nifty.blogsky.com/

سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی
شما هم وبلاگ خوبی داری

ساناز چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام عزیزم
مرسی که به وبلاگ من سر زدی
نظری که دادی خیلی قشنگ بود
منم باهات موافقم تو دنیا هیچ چیزی بی دلیل نیست بخصوص عشق اینکه میگن من بی هیچ دلیلی دوست دارم با دوست داشتن دلیل نمی خواد یه شعار عاشقانه است
یاززم بیا پیشما خوشحال میشم

shahrestani چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://shahrestani.blogsky.com

این استاد های پیر اغلبا همین جوری هستند ولی نه همشون
ظاهر جدید وبلاگت هم قشنگه

این یکی خیلی تعطیله...مرسی

بهار چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

جیگرتو با این بلاگه قشنگت

مرسی بهار جون

ثنا جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.delkhane.blogsky.com

سلام ...
مرسی که اومدی .. میگم حالا چرا خوابالو ؟؟؟ :))

بازم میا .. ممنون

چون وقتی از سر کار میاد همیشه خسته و خوابالو...شبم ساعت که 12 میشه خود به خود میخوابه..انگار کوکیه :-))) جیگر منه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد