مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

اراجیف 2

بازم سلام بروبچ 

همگی خوبید؟  آره مثکه خوبید Happy Danceفقط بعضیا پنچرند عیب نداره خدا بزرگه غصه نخور بسپار به خودش 

 

دیگه چه خبر؟ 

 

باید به اطلاعتون برسونم که همچنان دارم به رعایت مواد غذایی و ورزش ادامه میدم... 

 

هنوز کم نیاوردم و خودم رو وزن نکردم  زوده هنوز 

 

بعدم هنوز دندون پزشکی نرفتم و میسوزم و میسازم قراره فردا برم مهمونی  وای این مهمونیا برنامه غذایی آدم رو بهم میریزه دیگه 

 

همشونم میگن بابا یه شب که هزار شب نمیشه بیخیال بابا 

 

حالا شماها فکر میکنید من چقدر چاقم  

 

من چاق نیستم بابا اما خودم دوست دارم 5 کیلو کم کنم طلسم شده انگار نمیشه   

 تو پست قبلی خیلی از دوستان راهنماییم کردن ازشون ممنونم 

 

 

بخوام اسم ببرم زیادن اما از کسایی که خیلی راهنماییم کردن یکی  دختر آسمونی بود 

 

یکی هم محمدرضا  

از جفتشون ممنون و کلا از همتون ممنون با نظرای قشنگتون بهار-بیست دات کام تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.bahar-20.com

 خیلی ها پرسیدن قضیه بهروز چی بود؟  

 

بهروز یه آدم الاف دیوونه بود که خدا رحمتش کنه جز دری وری گفتن چیز دیگه ای بلد نبود بدجورم 

  سوخت که من کامنت هاش رو تایید نمیکردم  اون نظر هم بابت این گذاشته بودم  

 

 تو این هفته ای که داره میاد امتحان آزمایشگاه تغذیه گیاه دارم...دعا کنید چون یا جلساتش رو 

 

 غیبت داشتم یا سر کلاس با سالی اینا نامه نگاری میکردیم و اشکان آغاسی لو رو مسخره  

 

میکردیم 

 امروز بارون توپی تو تهران کرج بارید... 

 

هوا رو تمیز کرد...خدا کنه این ویروس آنفولانزا هم با این  

 

بارون کمتر شده باشه White Hair

 

یکی از دوستان خبر داد که اولین برف تو  ارومیه باریده و برام جالب بود تو این فصل 

 

درسته هوا سرد شده اما نه اینقدر  

شاید تو این هفته با سمی بریم پیش خوابالو ... 

 بدبختی برنامه هامون بدجور فشردست.. 

 

 خوابالو  کارش زیاد شده منم درسام سنگین شده و میان ترما شروع شده  از طرفی هم با این برنامه ریزی تخیلی دانشگاه بنده هر روز هفته دانشگاهم   به این  

 

 

دلایل دیر به دیر خوابالو رو میبینم 

 

البته بعد چند وقتم همو میبینیم خیلی حال میده بهمون خوش میگذره 

 

دعا کنید ماشینی که میخواد و به شرایطش میخوره جور شه  

 

 

راستی خوابالو به یه نتیجه ای واسه پولدار شدن رسیده...اگه داوطلبانه کلیه هاتون رو بفروشید  

 

و پولش رو به ما بدید ممنون میشیم .. 

 

خوب چیه؟اینم راهیه...از این پولدار شدن از طریق اینترنت که بهتره  

 

خوب دیگه بسه...زیاد حرف زدم...نظر بزارید برید سر خونه زندگیتون...بیخودم وقتتون رو حروم 

 

 نکنید تو اینترنت Computer

 

برید به کاراتون برسید...کلی کار دارید 

 سلام به اهل خونه برسونید 

 

 

 با اجازه :flw5: