مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

کمک!!!!

 سلام بچه ها   

خوبید؟   

چند روزه خفن سرگیجه گرفتم  

البته سردرد هم بهش اضافه شده   

نیست همش سرم تو درس و کتابه(یاد بگیرید)   

یه ذره درس میخونم ...یه ذره میام تو نت....خلاصه روزگار میگذره  

از الان دارم واسه مشهد رفتن با دوستام لحظه شماری میکنم 

 

دعا کنید زودتر جور شه...جای همتون رو خالی میکنیم(من و سالی) 

  

بچه ها راستی قبول دارید تو این دنیا هرچی خوبی کنی بیشتر آسیب  

 

میبینی؟  

من که به این نقطه رسیدم...اما توصیه میکنم همتون حرف دل و  

 

زبونتون یکی باشه مثل خمیازه 

  

(از دوستان وبلاگیم معروف به big)    

 

البته شما که همتون گل هستید...جدی میگم 

  

قدر خودتون رو بدونید و به هر کس به اندازه ی ارزشش خوبی کنید تا  

 

ضرر نکنید 

 

بگذریم....    

راستی من ریزش ابرو پیدا کردم خفن...خیلی کم پشت شده...از سیر  

 

و سینره و روغن زیتون   

 هم  استفاده میکنم اما بهبودی یوخ!!    

 

اگه اینکاره اید یه راهنمایی کنید بابا....     

 

فرصت ندارم بیام و بهتون خبر بدم که آپم 

 

قربون قدم هاتون هر وقت اومدید راهنمایی و نظر یادتون نره  

 

کم کم داره ابروهام محو میشه