مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

سلام دوستای گل 

 

ممنونم از حضورتون تو وبلاگم 

 

شرمنده میکنید  

 

ممنون که نگرانم بودید 

 

همتون رو دوست دارم چون خوبید...چون پاکید 

 

چون.... 

 

ای بابا...چه فایده داره گفتن این حرفا... 

  

امشب از خونه دخترخالم برگشتم خونه خودمون 

  

سرم دوباره درد گرفته 

 

حالم خوب نیست 

 

آخر هفته قراره شوهرخالم و خوابالو همدیگر رو ببینن 

 

خسته شدم 

 

هیچی درست نشده ... نمیشه  

 

نا امیدی شده غذای روحم ...سعی نکنید من رو آروم کنید چون نمیتونید 

 

خوابالو هم بدتر از من شده جدیدا 

 

وانمود میکنه که خوبه اما میفهمم که داغونه 

 

آخ سرم خدایا...چی کار داری میکنی با من؟ 

 

خستم کردی؟میفهمی؟ 

 

بیا برگشتم پیشت اما کو نشونه؟  

 

معجزاتت فقط مال 4 تا عرب بود؟ 

 

کجایی ها؟خودت رو نشون بده؟مهربونیت رو...نه خشمت رو 

 

خدایا واقعا خستم کردی...من حقیرم نا توانم نمیتونم تحمل کنم 

 

دیگه بسه...به کی قسمت بدم که تمومش کنی این بازی دردناک رو 

 

من برگشتم پیشت اما واقعا نمیدونم به کجا برگشتم؟ 

 

تو کی هستی خدا؟چرا انقدر با من و احساسم بازی میکنی؟ 

 

مگه من گفتم یا من خواستم که من رو به این دنیا بیاری؟ 

 

منت چی رو میخوای سرم بزاری؟ 

 

چرا داری داغونم میکنی ها؟  

 

بسه دیگه...خواهش میکنم بسه..تمومش کن 

 

بزار سر راحت رو زمین بزارم..بزار دوست داشتنم نسبت به تو باقی بمونه...کمش نکن 

 

انقدر از من دور نشو... 

 

دلم میخواد داد بزنم..گریه کنم...وای خدای من چقدر داغونم 

 

نگاههای سنگین..اخم و ناراحتی...بغض و نفرت...خنده تلخ...بی کسی و تنهایی...بی خردی... 

 

هدیه تو به من بود تو این سال 88 

 

میخوام ببینم واسه 89 چه نقشه ای کشیدی 

 

هر سال نگاه به تقویمت کردم و لحظه سال تحویل ازت خواستم کنار خوابالو باشم 

  

نشد...1 سال...2 سال...3 سال...4 سال... 

 

چند سال دیگه باید دعا کنم تا عید کنار عشقم باشم 

 

ولنتاینم اومد و رفت اما مدی تو چیزی جز شرمندگی برای عشقش نداشت 

 

هدیه من به عشقم روز ولنتاین گریه بود و غم و غصه 

 

دیدی نماز آرامشت جواب نداد آقا سجاد؟  

 

بیدل ..سالی...بچه ها؟ 

 

هیچ چیزی دیگه جواب نمیده... 

 

جواب من رو باید اون بالایی میداد و بده که اونم ضد حال پشت ضدحال 

 

خیلی با ما بد تا کردی خدا...از اول تا الان 

 

فقط خودت میدونی و خودت 

 

نمیدونستم کسی که سر سفره امام زمان بزرگ بشه این بلاها سرش میاد 

 

وگرنه از بچگی نونم رو از سفره امام زمان جدا میکردم  

 

نمیدونم دیگه چی بگم... 

 

باید به من به خوابالو به خونوادم آرامش بدی 

 

باید بدی...ازت خواهش نمیکنم...باید بدی

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.partopalaname.persianblog.ir

سلام مدی جونم
کاملا درکت میکنم و نمی دونم که چی باید بگم.فقط میگم ما که از آینده خبر نداریم،نمیدونیمم ممکنه چی بشه پس هیچ وقت امیدتو از دست نده.
من همیشه به فکرتم و دعات میکنم.راستی خودمونیما خدا هم صبرش خیلی زیاده بعضی اوقات کفر منو هم در میاره،ولی بازم دوسش دارم.
دوست دارم
امیدوار باش
bbbbbbbbbbbboooooooooooooosssssssssss

عطش سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://noorian.blogsky.com

سلام
چرا اینقدر ناامید؟
مگه نشنیدی که میگن:
هر که بدین جای مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند

به وبلاگ من هم سر بزن و نظرت رو بگو
خوشحال میشم با شما بیشتر توی این فضای مجازی آشنا بشم
موفق باشی
عطش

حمید سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://axx.blogsky.com

اول یه جوری نوشتی فکر کردم همه چی اوکی شده.
ولی انگار وضع خیلی خرابه.
الان این همه عاشقشی خدای ناکرده یه روز نیاد همینجوری دعا کنی ازش جدا شی.(یکی رو میشناختم مثل خودت ولی بعد رسیدن به عشقش حالا پشیمونه)
نصیحت نمیکنم ولی بد نیست گاهی وقتا عقل جای احساسو بگیره.
وای چی گفتم هنوز باورم نمیشه جمله ی بالارو من گفتم.
موفق باشی همیشه

ونوس سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ http://trytowrite.blogsky.com

مدي جون صبر كن همه چي درست ميشه مطمئن باش...

بیدل سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.sonnat.blogsky.com

من چی بگم؟

اجادسا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام مدی انقدر نا امید نباش
همه چی درست میشه به خدا
امیدوار باش دوست عزیز
از این حرفا نزن حتما یه چیزی بوده که تا الان انقدر منتظر موندید
حتما به همین روز قسم کارت درست میشه فقط و فقط صبر داشته باش

نماز آرامشم جواب میده مدی جان خدا که بندهاشو همینجوری ول نمیکنه یه روزی همه چی همونجوری که میخوای میشه اگه خودش بخواد

منم همچنان برات دعا میکنم ( اعتقادتو حفظ کن و همچ وقت نا امیدنشو)

صبا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.har-anche-to-benami.blogfa.com

این کامنت و تایید نکن

سلام

خوبی مدی جونم؟

اومدم بهت سر بزنم همه چیز درست میشه نگران نباش

بیدل سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.sonnat.blogsky.com


این فقط برای شوخی بود. هیچی دیگه هم بهت نمیگم. خودت باید راهتو پیدا کنی. هیچ ربطی به هیچ کسی نداره.

فرهاد سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://passerbyboy.wordpress.com

چی بگم مدی جان
گفتنی ها رو توو این این چند همه گفتن و خوندیم
امیدوارم گره از کارتون باز شه

آمنه سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

درست میشه مدی قشنگم همه چی درست میشه ولی ناامید نشو
عزیزم آّهنگ خیلی قشنگی گذاشتی عزیزم

نار سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

سلام مدی من...گلم من از تو بدترم...کسایی که خانواده ام هستن چنان زردنم که قدرت تکلمم را از دست دادم...حالام که معلوم نیست بمونم یا نمونم...مدی برات دعا میکنم...من و خدا زیاد باهم خوب نیستیم اما فقط من اونو دارم مجبوره به حرفام گوش بده...

امیرحسین سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://roozgar-ma.blogfa.com

بابا بخند این چیه اینجا رو سیاه کردی و آهنگ غمگین گذاشتی؟ میخوایی اینجا عروسی بگیری؟ راستی یه ترتیبی بچین بعد از عروسی همه که رفتن دوستان بلاگی دوره هم جمع بشن و مراسمات لهو و لعب رو فراهم کنیم

شهر من ایلام سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.ilamsirvan.blogfa.com

_______________________________________________$$$$$$$$$
___________________________________________$$$$$$$$$___$$$
_______________________________________$$$$$$$$_____(&_$$$$
__________________________________$$$$$$$$$$____________$$$$
_______________________________$$$$$$$$$$$$$$$____§§§§_____$
____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§_§§§_____$
__________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§§_§____$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___§§§__§_$
________________________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$______§$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_____________________$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$
___________________$$$$$$$$_§$$$$$$$$$§$$$$$$$$_$
_________________$$$$$$$_$$§§§$$$§$$§§$$$$§§$_$$$
________________$$$$$$_§§§$$§§$$§§§$$§§$$§§$_$$$
_______________$$$$$_$§§§$$$$§§§$$$§§§§§$$_$$$$$
______________$$$$$_§§§§§§$$§§§$$§§§§§§§_$$$$$$
_____________$$$$_§§0§§§§|§§§§§§§§§|§§§_$$$$$$$
____________$$$_000§§§00§§§§§000§00§_$$$$$$
____________$$_0000§§0000§§§00§0§_$$$$$$سلامممممممممممم
___________$_0000§§00000§0000_$$$$$$$
________§§_00000§000§0000_$$$$$$$$من آپم...
______§_00000§0000000_$$$$$$$$$$
______000§00000§_§§§§$$$$$$$$$$$$$_______
___0000§00§_§§§§§§$$$$$$$$__$$$$$$$$§§§§§
_000§0_____§§§§§§$$$$$$$_§000_$$$§§§_منتظر حضور پرمهرت هستم..
00________§§§§§$$$$$$$_§§00000_$§§§_
__________§§§§$$$$$$$_§§§_’’______§§§__ و جواب سوالم
_________§§§$$$$$$$
________§§$$$$$$$$ خدانگهدار...
________$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$
____$$$$$$$$
___$$$$$$$$
__$$$$$$$$
_$$$$$$$
$$$$$$$
$$$$$$

The GiRL سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.lifeme.blogsky.com

مدی جونم رابطمون شروع نشد .. فقط یه مکالمه بود عزیزم .. همین ..

من بازهم واست دعا میکنم ..

میدونم خیلی داغونی گلم ..

Black13 چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام مدی عزیز...
خوشحالم که برگشتی...
برعکس چیزایی که گفتی نمی دونم چرا احساس میکنم خدا خیلی دوست داره و اونقد که فکر میکنی ازت دور نیست...باور کن...
و جمله آخری که گفتی خوب بود...ازش درخواست کن و با تمام وجود بخواه...
مطمئنم اونم چیزی رو که میخوای بهت میده...
مدی عزیز...
می دونم در حال حاضر شنیدن جملاتی مثل (امیدتو از دست نده،انشاءالله درست میشه،و .....) از صدتا فحش هم برات بدتره...می دونم...
اما گفتی که قراره شوهرخالت خوابالو رو ببینه...
پس هنوز تموم نشده...مبارزه هنوز برقراره...
وقت مایوس شدن نیست...
مدی خدا میگه :(اگر بندگان من می دانستند چقدر به آنها مشتاقم هر آیینه از شوق جان می سپردند...)
این حرف خود خداست...یه وقت که با خودت خلوت کردی همین حرفو بهش بزن....ازش بپرس کجاست؟ازش بخواه....جوابت میده...
بهش گوش کن ببین چی ازت میخواد...چیزی نمی شنوی؟ شاید مشکل از خود ما آدماست....؟به قول شاعر:
تو خود حجاب خودی ، از میان برخیز....
اما یه خواهش کوچیک ازت دارم...یا شاید یه نسخه دیگه...
نمی دونم تا حالا دعای ابوحمزه ثمالی رو خوندی یانه...؟
آخر شب قبل از اینکه بخوابی (هرچند که می دونم این چند وقت خواب نداری) وضو بگیر و این دعا رو با ترجمه ش (حتما با ترجمه) بخون....
حتی اگه دعات مستجاب هم نشه حداقلش اینه که آرومت میکنه...
مطمئنم...
مدی عزیز...
روزگار کارش پیر کردن آدماست...زمان میگذره و وقتی که مثلا هفتاد سالت میشه می بینی هیچی نداری بجز خاطره هایی خوب و بد و معمولا افسوس فرصت هایی که از دست رفتن و حسرت لحظه هایی که تکرار یه ثانیه شون برا آدم به تمام دنیا می ارزه... و چه خوشبخت زندگی کرده باشی چه بدبخت،همیشه غم سنگینی رو تو سینه ت احساس خواهی کرد...مثل غمی که همین حالا هم چند ساله تو وجودت حس می کنی...
امیدوارم هیچوقت دلت نلرزه،مگر از شوق،مگر از عشق...
و هیچوقت اشکت جاری نشه،مگر از شادی و شوق...
Black13
(حتما برا یه بار هم که شده اون دعا رو بخون)

خاله صورتی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://bia2.blogsky.com

چی بگم ... تو که الان حرف تو کلت نمیره و از همه چی نامید شدی...این همه دوستان بهت گفتن اما تو چون به نتیجه ایی نرسیدی فکر میکنی که همه چی مشکل داره و تو درست میگی...خدا همیشه بنده هاشو دوست داره فقط یه کم حساس و سعی میکنه که بنده هاش اول لیاقت خواسته هاشونو بدست بیاره بعد بهشون هدیه بده...پس تلاش کن که خودتو بهتر باور داشته باشی و به لیاقت این خواستت برسونی بدون عشق تنها کافی نیست... موفق باشی...

دختر اسمونی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ب.ظ http://taagaarg.blogsky.com

سلام
سلام
سلام مدی جون.
عزیزم زندگی خوردن و خوابیدن نیست.
انتظار و هوس دیدن و نادیدن نیست.
زندگی چون گل سرخی است پر از عطر لطیف و پر
از برگ و پر از خار.یادمان باشد اگر گل چیدیم عطز و برگ و خار
همسایه ی دیوار به دیوار هم اند.
فدای تو..
ممنونم که اومدی.
فعلا.
یا حق.

بیدل چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.sonnat.blogsky.com

آگه وقت میکنی یه سر بهم بزن. آپم

دختر اسمونی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://taagaarg.blogsky.com

سلام مدی جان..
باید برایت سراغ بگیرم..
خودم که نمیشناسم..
ولی حتما پیگیر میشم برایت..
فعلا گلم..
انشا الله همه چیز درست میشه..
نگران نباش..
یا حق.
بای

پری شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام مهدیس جونم
خوبی؟ واقعا درکت میکنم چون.......
نمیدونم چرا به سال تحویل اعتقاد نداری ولی من حتما واست دعا میکنم اونم رو به روی حرم امام رضا.
عیدت مبارک . ساله خوبی داشته باشی گلم. مواظب خودت باش .دوست دارم. بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد