مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

مدی و خوابالو

چه تو قصه چه حقیقت...یکی بود یکی نبود

نظر سنجی حیاتی

سلام دوستان 

  

بانوان عزیز پیشاپیش روزتون مبارک 

قبل از طرح سوال نظر سنجی خیلی از دوستان که بیشتر از آقایون بودن پرسیدند که چه طوری با خوابالو آشنا شدم: 

من نه اینترنتی آشنا شدم و نه تو خیابون یا مهمونی جایی شماره گرفتم 

من از طریق یه فامیل آشنا شدم با خوابالو و قسمت ما رو تا امروز به اینجا کشید  

این از این و حالا مقدمه سوال! 

 

تو این دوره زمونه هممون خوب میدونیم که دخترها همه دوست پسر و پسرها همه دوست دختر داشتند 

 

و اگه کسی بگه نداشته فقط بهش بگید آفرین دمت گرم اما تو دلتون بگید جون عمت!  

 

حتی اون مثبت مثبته هم داشته و اینو بدونید ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه 

 

حالا اونایی که مدعی هستند با کسی دوست نبودند رو کاری نداریم(خوش به حالشون) 

 

و اما سوال! 

 

من یکی از دوستانم در شرف ازدواجه و دوست پسر داشته

 

حالا میخواد ازدواج کنه و نمیدونه که به خواستگارش راجع به گذشته اش بگه یا نه 

 

خواستگارش در کمال صداقت حقیقت زندگیش رو گفته 

 

حالا این دوستم نمیدونه چی کار کنه و از طرفی دوست داره زندگی اصلیش که قراره شروع بشه 

 

 بر پایه صداقت باشه  

 

حالا خواهشمند است ما را با نظرات مفیدتان خشنود سازید  

 

دوستم میاد نظراتتون رو میخونه 

 

نظر مدی: 

 

به نظر من اگه قراره زندگی شکل بگیره حتی اگه حقیقت هم گفته بشه شکل میگیره و اگه  

 

نخواد شکل بگیره با پنهان کردن حقیقت هم شکل نخواهد گرفت  

 

و پیشنهاد من به اونایی که تازه ازدواج کردن یا در شرف ازدواجند(چه دختر چه پسر) :

 

با طرفتون روراست باشید...چیزی رو پنهان نکنید...اگه اون شما رو واقعا دوست داشته باشه از  

 

گذشته شما میگذره...اگه گذشت اون زندگی واقعا ارزش داره چون با صداقت شروع شده 

 

من شعار نمیدم...من و خوابالو هم حقیقتا اینطوری شروع کردیم 

 

حالا این نظر منه...جای نقد هم بخواین داره و من میپذیرم 

 

منم خواستم نظرم رو داده باشم خوب  

 

این جمله یادتون باشه:ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه

نظرات 39 + ارسال نظر
رجا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://mm3.blogsky.com

به نظرم بهتره حقیقت رو بگه
این جوری دلهره و اضطراب نداره شاید دوست پسرش بیاد و همه چی رو خراب کنه
البته بهتره اول با کنایه بگه ببینه پسره چه جوری برخورد می کنه
بعضی ها زود قاط می زنن

موافقم

VpnServ چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.vpnserv.info

خریداران وی پی ان عجله کنید !!! فقط تا 20 خردلد فرصت دارید . اکانت های 12 ماهه فقط 20000 تومان و با خرید اکانت های 6 ماهه یک ماه هم از ما هدیه دریافت نمائید

حامد چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام
چه کلماتی رو تو نظر دهی فیلتر کردی ، که من هرچی می نویسم پیغام میده بعلت استفاده از بعض کلمات امکان ارسال نظر وجود نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما حرفای بد بد زدی

اجادسا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ممنون خبرم کردی

من صداقت و دوست دارم
بازم بستگی به همسرشون داره اگه آدمی که قاطی میکنه و بد فکره بهتره که نگه
البته دوست پسره هم اگه آدم با انصاف باشه و درک کنه که دیگه دوستیشون تموم شده و دختر داره وارد زندگی اصلیش میشه
همه چی تمومه نیازی به گفتن نیست

این نظره منه البته شاید یه عده موافق باشن یه عده هم نه

بازم ممنون مدی عزیز
روز مادر و بازم به مادرا تبریک مگم

شاد و سبز باشی دوست جونم

موافقم

داش آکل چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

بنظرم من بهترین کار اینه که حرفش رو صادقانه بزنه. البته نا گفته نماند که اگر هم دروغ بگه یا چیزی نگه حقیقت بر همون پایه شکل میگیره و دروغ تا وقتی به عنوان حقیقت گفته شه و البته دروغ فاش نشه همون حقیقت میمونه. فقط وقتی که دروغ فاش بشه همه چیز دروغ میشه! پس برای اینکه ریسک نکنه بهتره راست و حقیقت ماجرا رو بگه! طرف اگر روشن فکر باشه, حتی اگر با اون دوست پسر رابطه ی جنسی هم داشته باشه طرف میتونه قبول کنه.
موفق باشند.
رخصت

موافقم

محمد بهرامی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.romancelove.blogsky.com

سلام
به نظر من بهتره که بگه ولی مهمتر طرز گفتنه و اگه طرف واقعا دوستش داره میتونه به راحتی کنار بیاد و دوست شما هم میتونه با کارهاش نشون بده که خیلی اونو دوسش داره و هیچ چیز واسه مرد بهتر از این نیست که بدونه زنش خیلی دوستش داره
راستی ممنون از نظرت
بای

موافقم

مریم چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ


سلام مدی جون

صداقت حرف اول و اخرو میزنه تو زندگی. اگه این موضوع رو بگه دیگه نیازی نیست تا اخر عمر بترسه که نکنه زندگیش خراب بشه.

در ضمن دوستت اگه با یکی بوده مطمین باش پسره با چندین نفر بوده........

آره این جمله آخرت رو هستم خفن
حتی اگه همه عالم و آدم بگن این پسره پاکه فلانه
هرچی باشه بازم یه پسر وقتی به سن بلوغ میرسه نمیتونه
یعنی اگه دوست دختر نداشته باشه غیر طبیعیه

مریم چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://ghoghnoos69.blogfa.com

و حالا نظر سنجی
چند گزینه داره :
۱- حالا که پسره با صداقت تمام اومده و همه حرفاشو زده بهتره دوستتم همین کارو انجام بده و در نهایت صداقت همه چیزو بی کم و کاست توضیح بده
۲-اگه پسره میخواست بدونه خب میپرسید دیگه.بهتره دوستت اول بگه تو میخوای از گذشته من بدونی یا نه بعد اگه جواب مثبت بود همه چیزو بگه
۳-اگه فکر میکنه در آینده تاثیر میذاره مثلا اینکه پسره مثل پتک میکوبه تو سرش(قضیه دوستیشو)بهتره نگه
پس همه اینا منجر به شناخت اون طرفه منظورم پسرست
بهتره با این شناختی که داره ببینه کدوم راه مناسبتره
این نظر من بود.صلاح کار خویش خسروان دانند و بس

نظرات شما هم بسیار متفکرانه میباشد
شماره 3 رو خوب اومدی
اصلا آدم نباید با همچین آدمی ازدواج کنه حتی اگه احتمال بده 1 اپسیلون از این اخلاقا داشته باشه
چون فقط بحث گذشته نیست...همچین آدمی همه چیزو میزنه تو سرت پس بهتره نامزد نکنه

مریم چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://ghoghnoos69.blogfa.com

ا عزیزم شما که آن هستی
پس بدو پاکش کن بعد که وقت کردی پستمو بخون

اوهوم چشم

آدرینا بانو چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

منم با نظرِ تو موافقم مدی جان ....اما امیدوارم طرفِ آدم معنی صداقت و درک کنه و بدونه . و گرنه .....

بله خیلی هم خوب

ونوس چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

من با نظرت کاملا موافقم

متشکرم

سینا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://degarandishansabz.blogsky.com/

با درود بر تو ایرانی

اگه منطقی با مسئله برخورد کنیم بایدکل مشکل را بدونیم

باید میزان ارتیاط آن دو را قبلا بدونیم تا چه حد ارتباط داشتن ُ چه طوری با اون آشنا شده .... چه مدت دوست بودن و .... وگرنه همین طور نمی نمی تونیم که هر راحت بگیم که گفتن لزوم داره یا نه و تازه به طرف مقابل هم ربط داره که درباره رون هم چیزی نگفتی پس ما نمی تونیم بگیم .... .... بگه یا نه ....

اگه من الان بگم آره یا نه به منطقی خودم را میروسنم ... در حالی که این طور نیستم و سعی کردم با مشکلاتم همیشه منطقی برخورد کنم .

چاکرم
بله منطق شما قابل تحسین است
شما نظر کلی خودتان را حساب کنید همیشه
نمیشه همه چیز رو با جزییات گفت

ثنا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

مدی نظراتت تائیدیه ؟

یه کلمه از خودت بگو بی زحمت :-))

- چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://blacklife.blogsky.com/

به نظر من تو زندگی انقدر موقیعیت پیش میاد که بخوای صداقتت رو نشون بدی که اصلا این جریان توش گمه

به هر حال موضوع کوچیکی نیست

محمد چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.ata133.blogfa.com

به نظرم اگه مسءله مهمی بوده که میتونه توش حق همسرش خورده بشه بگه بهتره
باییییییییییی

احسنت

ثنا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

یعنی چی ؟؟ من که کلی نظر دادم تو خصوصی

منکه چیزی ندیدم

هدی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

ماه پشت ابر نمیمونه
حال کردی نظرو؟؟؟
بهش بگه توکل بر خدا که صداقت شرطه زندگی مشترکه...

خوشم میاد مثل خودمی

چرا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://trance-states.persianblog.ir/

من نداشتم.

جون عمت! :-))))))))))))))))))))))))

ثریا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://arezoyam.blogsky.com

سلام
من فکر میکنم حقیقت رو بگه بهتره ولی نه با جزییات و اگه پسره درک و منطق داشته باشه مشکلی پیش نمیاد

نظر شما هم متین

محمدرضا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://goleden-affliction.ir

من هرچی نظر می ذارم میگه کلمات بد بکار بردی در حالی که نبردم من . بیا توو بلاگ خودم پست آخر نظمو بخون مدی جان . شرمنده بابت این سیستم فیلترینگ زیبای مخابرات . به اسم"پاسخ محمدرضا به مدی" ، گذاشتم برات . بازم معذرت خواهی

چشم میام میخونم

Black13 پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام مدی عزیز.
خوشحالم که سرحال میبینمت،
درمورد داشتن دوست پسر یا دختر باید بگم اینطورا هم نیست،و بعضی هم اینجور روابطی رو نداشتن و نمیشه گفت همه دوست دختر یا دوست دختر دارن یا داشتن... خود من شخصا از این واژه ها متنفرم، و معتقدم واژه دوستی اونقد مقدسه که نباید اینجور آلوده بشه،چون روابط و اتفاقاتی که توی رابطه دوست دختری یا دوست پسری رخ میده معمولا با اصل دوستی پاک تناقض داره(استثنا هم داره البته)
اما معمولا اینجور روابط پاکی و سلامت یه دوستی سالم رو نداره یا اگه داشته باشه بعدا و کم کم منحرف میشه... بگذریم...
اما درمورد نظر سنجی، چون دارم با گوشیم کامنت میذارم نمیتونم اینجا ادامه بدم، توی کامنت بعدی میگم چیکار کنه...
Black13

شما که همیشه تکی

Black13 پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ق.ظ

ادامه کامنت قبل:
متاسفانه سیستم به دلیل وجود چندتا کلمه که نمیدونم چی بود اجازه درج کامنت نداد و هرچی نوشتم پاک شد،مجبورم خلاصه بنویسم:
به نظرمن اصلا صلاح نیست بگه،چون سیستم ذهنی پسر طوریه که نمیتونه قبول کنه و این موضوع مثل خوره میفته به جونش که مثلا رابطشون در چه حد بوده، حتی اگه طرفش قسم بخوره که هیچی نبوده باز تا همیشه تو ذهنشه... با خودش میگه شخصی که قبلا با یکی بوده و الان با منه از کجا معلوم فردا با یکی دیگه نباشه(طبق اصل تکرار) چون مردا در این زمینه به شدت حساس و حسودن... از طرفی اگه فرداروز خدای نکرده مشکلی بینشون پیش بیاد مرتب بهش سرکوفت میزنه که تو قبلا... و شاید به خودش اجازه بده که خودش هم همین کارو بکنه... (اینو از رو تجربه میگم،برا یکی از آشناهام پیش اومده)
اگه پسری بگه گذشته برام مهم نیست یا دروغ میگه یا خودش هم به این قید و بند اعتقاد نداره و برا خودش هم همینجور میخواد که طبیعتا این رفتار مناسب زندگی مشترک نیست و هیچ دختری تحمل نمیکنه مردش بره سراغ ارتباط با یکی دیگه...
ادامه در کامنت بعد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ق.ظ

ادامه کامنتای قبل:
متاسفانه سیستم اجازه درج نمی...
خلاصه بگم،صداقت مهمترین اصل زندگی مشترکه،اما وقتی که ارتباطی در گذشته بوده و حالا تموم شده دیگه لزومی نداره آینده خودش و ذهنیات طرفشو خراب ... ،چون سیستم ذهنی و روانی طرفش دچار آشفتگی و تردید و توهم میشه و نمیتونه فراموشش ...
ضمنا درصورت بروز اختلاف ممکنه طرفش بعدا این موضوع رو علیهش استفاده ... و یا تحقیر و سرزنشش...
در پایان خواهشم اینه که از حرفام برداشت منفی نه...
قصد توهین به ... ندارم و از همه عذر میخوام.
امیدوارم نظرم مفید واقع بشه...
موفق باشید
Black13

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ق.ظ

مدی جان سیستم اجازه درج نظر نمی..
چندبار نوشتم و هی کلمه کلمه حذف،اما نشد و همش پاک شد،آخرش هم چون توی چند کامنت جداگانه نوشتم خودم هم نفهمیدم چی گفتم!
اگه نیاز به توضیح بیشتر بود بگو تا توی وبلاگم بنویسم.
Black13

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لطفا به ما هم سر بزن.منتظرم

حتما میام

کیان پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ http://javad1987.blogfa.com


حقیقت داروی تلخیست که ثمرات شیرینی دارد.....

احسنت

ساندیس پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

gahi sedaghat kar daste adam mide.harkasi zarfiate shenidane haghayegh ro nadare

ama age tarafet darke balai dare va manteghi barkhord kone eshtebahe mahze ke rastesho nagi,beghole nazgolakam mah poshte abr nemimoone,age in sedaghat badha sooe zan ijad nakone alieee ke begi,vali aval az vakoneshe un motmaen sho bad begu ke bf dashti

vay azizam khoshhalam kardi on shodi pardiss joonam
mersi az nazaret

بنیامین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.binyamin27.blogfa.com

سلام به شما دوست خوب وبلاگ زيبايي داريد خيلي خوشحال مي شوم با من لينك كنيد و در ارتقاء و كيفيت وبلاگ يكديگر موثر باشيم و اميدوارم از كليپ هاي وبلاگ من كه در تمام زمينه ها مي باشد استفاده كنيد ( آدرس وبلاگ من هست :
www.binyamin27.blogfa.com خوشحال مي شوم به وبلاگ من سر بزنيد و نظر بدهيد ممنون از لطف شما

ممنون حتما

محمدرضا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://goleden-affliction.ir

مدی جان به مناسبت روز مادر آپم

میام

majidjan جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ق.ظ http://dilizim.blogfa.com

منم با نظر رجاء موافقم

هر چه زود تر بگه کمتر عذاب میکشه فقط یه چیزی رو در نظر داشته باشه اگه بخواد دروغ بگه بازم برای اون یه دروغ باید هزارتا دروغ دیگه سرهم کنه

شهرام جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

به نظر من دختره تو اول کار بپرسه که چقدر گذشته ی یکی براش مهمه اگه به روز بود وگذشته مهم نبود با احتیاط بگه به پسر ولی اگه گذشته ی دختر براش مهم باشه وبکشه کنار ویا زود قاطی کنه بهتره نگه

وحید شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://my321.tk

سلام
منم تقریبا با نظر تو موافقم
اما همه اینا بستگی به این ۳ نفر داره.
نمیدونم شما و اون دوستتون برنامه "گلبرگ" رو دیدید یا نه
تو اون برنامه میگفت که بهتره این چیزا گفته نشه

در آخر هم

"جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت"





موفق باشی



مریم یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ http://ghoghnoos69.blogfa.com

سلام مدی جون
مسافرت خوش بگذره
جناب عشق نیز به ما تبریک گفت اما کادو ...
من که شرکت کردم تو میگی نه

بنیامین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.binyamin27.blogfa.com

سلام ممنون از اینکه من لینک کردید

بیدل یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

کامنت منو که تایید نکردی ولی اشکالی نداره. بلند شو بیا که آپم.

مریم یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

والا به نظره من... اگه پسره پرسید....تا حدودی خیلی مختصر بگه....اما اگه نپرسید اصن نگه....چون حتما طرف نیازی نمیدیده که بدونه...
اما در کل دلیلی نداره همه چیزو با جزییات شرح بده...خیلی کوتاه در حده یکی دو جمله...چون تجربه نشون داده اگه خیلی با آبو تاب تعریف کنه و اینا بعدا پسر حساس میشه

مریم یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://raz-e-man.blogfa.com

صفا سیتی خوش بگذره

کیان یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://javad1987.blogfa.com


هراس های بیهوده، تا بوده همین بوده...

مدی عزیز ....آپم ....

majid یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://fond.blogsky.com

salam khaste nabashi...bebaljshid man modate naboodam ta biam sar bezanam bloge khodamam up nakardam nemidoonam dige bade chand hafte dige nazaram be dardeshoon mikhore ya na vali be har be nazaram gozashte ha gozashte dige ahamiati nadare choonke oon mane ye zendegie dige boode dorane mojaradie harkas va karaee ke karde marboot be khodeshe vali age veghean oon hame chiro kamel gofte va midooni age nage khodet narahate o azab mikeshi khob begoo...ba arezooye ye zendegi toam ba shadi ..by..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد